piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Keistuoliai piratai Pivašiūnuose

Štai ir nuskambėjo paskutinis Skaitymo skatinimo programos Pivašiūnų bibliotekos šių metų projekto akordas. Nuskambėjo, manau, skambiai, nes pradinukų balsai tikrai sklido garsiai ir toli. Kaip nesklis, jei mus aplankė keistuoliai piratai iš Lazdijų rajono savivaldybės viešosios bibliotekos teatriuko „Šakar Makar“ su savo nauja edukacine programa - piratai ruošėsi į gimtadienį, bet jie nežinojo, kad reikia pasipuošti, nežinojo, ką nešti dovanų. Čia į pagalbą jiems atskubėjo beždžionėlė ir... visi žiūrovai. Pasirodo, jog pirmiausia reikia nusiprausti ir pasipuošti, ir dar dovaną būtinai reikia nešti. Geriausia dovana irgi ne bet kas, o knyga. Kol piratai prausėsi, rengėsi, ieškojo dovanos, vaikai su beždžionėle smagiai leido laiką, atlikdami įvairias užduotis. Buvo daug gerų emocijų, daug juoko ir ... kelios ašaros, nes visi labai norėjo nusifotografuoti su piratais ir jų ginklais; kardas buvo tik vienas, o jį norinčių palaikyti atsirado daugiau, todėl ir pabiro ašarėlės... Po spektaklio buvo apdovanoti geriausių piešinių iš perskaitytų knygų autoriai ir tie, kurie projekto metu geriausia pasirodė. Kolegos iš Lazdijų atvežė ne tik spektaklį vaikams, bet ir dovanų, kurių bibliotekai nebūna per daug – knygų. Žinoma, su dovanomis bibliotekai atvyko ir projekto iniciatorius Arūnas Dudavičius. Didelis ir nuoširdus AČIŪ jiems.

Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos direktorius Aivaras Vyšniauskas įteikė Padėkas teatriukui „Šakar Makar“ ir projektą rėmusiems verslininkams. Jas perduos ponas Arūnas, nes mūsų rėmėjai šį kartą - verslininkai iš Panevėžio, Telšių ir Vilniaus.

Labai smagu buvo prie kavos, arbatos puodelio pabendrauti su kolegomis iš Lazdijų, juk pandemija visus buvo įspraudus į savus „rėmus“. Be galo džiugu, kad prieš 3 metus užmegzti ryšiai nenutrūko, pakviesti atvykti jie maloniai sutiko.

Kai girdi skambų vaikų juoką, matai džiaugsmą akyse, kad pamatė kažką naujo, sužinojo, supranti ir pajunti – vien dėl tų akimirkų verta dirbti, ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, įrodyti sau ir kitiems, jog mes galime.

Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Pivašiūnų filialo vyresn. bibliotekininkė Marytė Burneikienė

IMG-9703
IMG-9704
IMG-9705
IMG-9706
IMG-9713
IMG-9794
IMG-9795
IMG-9797
IMG-9802
IMG-9805
IMG-9813
IMG-9817
IMG-9819
IMG-9821
IMG-9823
IMG-9825
IMG-9826
IMG-9828
IMG-9829
IMG-9830
01/20 
start stop bwd fwd

 

Seminaras „Skaitymo gebėjimų ugdymas

taikant šiuolaikines ugdymo strategijas, metodus bei IKT“

Per pavasario atostogas Alytaus rajono pradinių klasių mokytojos gilino žinias ,kaip gerinti mokinių skaitymo gebėjimus. Kokių skaitymo gebėjimų labiausiai trūksta jų vaikams ir kodėl. Kokius įrankius taikyti, kad ugdymo procesas taptų įdomesnis, interaktyvesnis, suprantamesnis.

Lektoriai pasidalino gerąja darbo patirtimi , kaip taiko pamokose ir neformaliajame ugdyme įvairias skaitymo strategijas. Vyresnioji mokytoja Rima Zajančkauskienė „Įtraukusis skaitymas“, vyresnioji mokytoja Lina Leškevičienė „Skaitymo strategijų taikymas neformaliajame ugdyme“. Supažindino su gimnazijoje vykdomais skaitymo skatinimo projektais. Įruoštomis naujomis skaitymo erdvėmis . Jonė Poliakienė informacinių technologijų mokytoja metodininkė patvirtino teiginį, kad naudojantis informacinėmis technologijomis būtini tam tikri skaitymo gebėjimai. Pasidalino kokias naudoja interaktyvias platformas bei priemones IT pamokose . Pristatė robotuką, parodė jo privalumus. Mokytoja metodininkė Daiva Ambrasienė suteikė galimybę kolegėms išbandyti praktiškai skaitymo strategijų korteles. . Jos skirtos mokantis suprasti skaitomą tekstą, skatinti mokinio mąstymą, kūrybiškumą ir bendradarbiavimą. Gimnazijos logopedė metodininkė Giedrė Aranauskienė davė mokytojoms vertingų praktinių patarimų, kaip dirbti su vaikais turinčiais skaitymo, rašymo sutrikimų. Kokiomis veiklomis galima paįvairinti mokymosi procesą. Seminaro refleksija vyko Pivašiūnų amatų centre. Visus dalyvius sužavėjo dzūkiškų bandų skonis, obuolių pyragas ir klevo žiedų kvapni arbata.

Apibendrinant – pradinukas privalo išmokti gerai skaityti ir suvokti, kad augdamas galėtų siekti asmeninių tikslų. Mokytojas, taikydamas įvairias skaitymo ugdymo strategijas, padeda augti.

Pivašiūnų gimnazijos pradinių klasių mokytojos

IMG_20220421_100548
IMG_20220421_111221
IMG_20220421_111227
IMG_20220421_112352
IMG_20220421_114145
IMG_20220421_121247
IMG_20220421_122948
IMG_20220421_123942
IMG_20220421_124814
1/9 
start stop bwd fwd

 

Kajus Žvibas konkurso „Velykų stebuklas“ laureatas

Konkursą „Velykų stebuklas“ organizavo Alytaus rajono informacinių technologijų mokytojų metodinė grupė ir Alytaus r. Simno gimnazija. Konkurso tikslas skatinti mokinių ir mokytojų domėjimąsi konstravimu kompiuterinėje aplinkoje, ugdyti mokinių kūrybiškumą, naudojant skaitmenines technologijas.

Konkurse galėjo dalyvauti 4-6 klasių mokiniai piešdami piešinį arba kurdami animacinį piešinį.

Džiugu, kad Pivašiūnų gimnazijos 4 klasės mokinys Kajus Žvibas tapo konkurso laureatu animuoto piešinio kategorijoje.

Šiame konkurse taip pat dalyvavo 6 klasės mokinė Arielė Tamsevičiūtė bei 4 klasės mokinys Naidželas Savickas.

Arielė Tamsevičiūtė dar dalyvavo respublikiniame kompiuterinių atvirukų konkurse „Velykų belaukiant 2022“.

IT mokytoja metodininkė Jonė Poliakienė

1
1a
1b
2
2a
3
4
ariele 6kl
1/8 
start stop bwd fwd

 
Pailgintos dienos grupės užsiėmimai
„Skirtingos Velykų tradicijos pasaulyje“

Kartu su pavasariu kasmet sulaukiame ir šv Velykų. Tai viena svarbiausių krikščionių švenčių, minima visame pasaulyje. Ji daugelio laukiama pavasario šventė, menanti šylantį orą, atgimimą, atsinaujinimą, naują pradžią. Su šia švente siejama daug simbolių, kurie atsiradę ne šiaip sau ir turi tam tikrą prasmę. Be to, šią šventę galima minėti skirtingai, nes tai gali būti ir pasaulietiška, ir religinė šventė. 

Pailgintos dienos grupės užsiėmimuose pasakodami apie pasiruošimą ir šventimą šeimose, atlikdami testus bei ieškodami informacijos internete mokiniai pagilino žinias apie Velykų prasmę, tradicijas ir papročius Lietuvoje, sužinojo, jog egzistuoja tam tikros Velykų tradicijos, kurios būdingos tik tam tikriems kraštams ar regionams. Žiūrėdami dokumentinius, mokomuosius ir animacinius filmus išmoko įvairių kiaušinių marginimo technikų bei turėjo galimybę pasidairyti po pasaulį ir pažiūrėti, kaip skirtingai gali būti švenčiama ši, didžioji prisikėlimo, vilties, gyvenimo šventė.

Tokie šv. Velykų simboliai kaip kiaušinis, kiškis ir šokoladas yra puikiai žinomi visur. Daugelyje kultūrų, religijų ir aiškinimų kiaušinis yra laikomas gyvybės pradžios simboliu. Kalbant apie simbolius, ko gero svarbiausią vietą užima marginti kiaušiniai. Naudodami įvairią dailės ir technologijų techniką mokiniai margino kiaušinius, gamino atvirukus, rašė sveikinimus. 

Kas ryškiausiai išlieka mūsų prisiminimuose?- šventės, tradicijos, unikalūs šeimos ritualai. Tai yra tie dalykai, kurie sukelia ryškias, malonias emocijas. Gal net prisimename jų kvapą, skambėjusią muziką, artimųjų juoką. Prasmingos šeimai tradicijos ir ritualai stiprina šeimos saitus, sukuria jausmą, kad esi istorijos dalis. Sujungus tai, kas sena ir nauja, praturtėja mūsų šeimos gyvenimas, jis pasidaro stabilesnis.

„ Tradicijos yra nuorodos mūsų pasąmonėje. Svarbiausios yra tos, apie kurių egzistavimą mes net nenutuokiame.“- Toma Malvicė

Pailgintos dienos grupės auklėtoja A. Kazlauskaitė- Vainickienė

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
2,2
5,5
01/15 
start stop bwd fwd

 

Atvira integruota muzikos ir rusų kalbos pamoka „XX amžiaus pop muzika“

 

Šiandien, ko gero, niekas neįsivaizduojame savo gyvenimo be muzikos. Žinome, jog muzika turi stebuklingų, gydomųjų galių, nuo kūdikystės padeda ugdyti pažintinius gebėjimus, taip pat moko naujų kultūrų, tradicijų...Muzika smegenims padeda greičiau ir kokybiškiau susidoroti su nauja informacija – ji yra puiki pagalbininkė mokantis kalbų!

Balandžio 13 d. Ig klasės mokiniams vyko atvira integruota muzikos ir rusų kalbos pamoka „XX amžiaus pop muzika“. Pamoką vedė muzikos mokytojas metodininkas Algirdas Glovickis, rusų kalbos mokytoja metodininkė L.Karlonienė ir Alytaus r. meno ir sporto mokyklos kanklių mokytoja metodininkė Laimutė Aleksiupienė.

Pamokoje skambėjo A.Puškino eilės, kanklių ir smuiko garsai, mokiniai dalinosi patirtimi pristatydami savo paruoštas skaidres muzikos tema rusų kalba, vėliau, pritariant mušamiesiems instrumentams, atliko dvi rusiškas dainas.

Mokiniai suprato, jog mokytis užsienio kalbas su muzika-vienas malonumas.

278118932_514751650053098_7307917598990713291_n
278131565_698059438274956_4125463260340705384_n
278134002_1034442440817877_8928034118365334296_n
278306870_261714419416483_7689891016382226296_n
278367230_501436141690245_4591764024833407908_n
1/5 
start stop bwd fwd

 

Aktyvi veikla STEAM atviros prieigos centre

Balandžio 13 dieną III ir IV g klasės mokiniai, lydimi informacinių technologijų mokytojos Jonės Poliakienės, lankėsi Alytaus STEAM atviros prieigos centre. Renkantis tolimesnes studijas labai svarbu yra išbandyti kuo daugiau įvairių veiklų.

Robotikos ir informacinių technologijų laboratorijoje gimnazistai dalyvavo praktiniame užsiėmime „Misija Marse“.

Šio užsiėmimo metu mokiniai žiūrėjo trumpą filmuką apie robotų taikymą automobilių pramonėje bei apie Marso planetą, susipažino su robotinės rankos valdymu ir programavimu. Mokiniai išnagrinėjo robotinės rankos veikimą ir jos valdymo principus, sukūrė programas, kad robotinė ranka, naudodama atitinkamus įrankius, atrinktų, paimtų, pakeltų ir padėtų reikiamoje vietoje nurodytas detales, išsiaiškino, kaip ji, naudodama rašiklio modulį, brėžia ir rašo.

Modifikuodami robotinę ranką keisdami įrankius, tokius kaip siurbtukas, pieštukas ir kiti, mokiniai susipažino su konvejeriniu darbu, kai kelios robotinės rankos turi atlikti vieną paskui kitą sekančius veiksmus.

Atlikdami užduotis taikė IT, fizikos ir matematikos žinias, ugdė gebėjimą dirbti komandoje, spręsti problemines situacijas, naudoti tinkamus algoritmus ir jų pagrindu programuoti ir valdyti robotines rankas bei aptarė profesijų pasirinkimo galimybes.

Šių užsiėmimų metu mokiniai turėjo galimybę praplėsti informacinių technologijų dalykines žinias, įtvirtinti praktinius įgūdžius bei patobulinti bendrąsias kompetencijas bei pagalvoti apie būsimus studijų pasirinkimus.

275949514_554617949465079_974326013309449505_n
278101741_352197010214793_1295341476840723993_n
278108626_5070234363014067_423494652620156186_n
278113868_377216630950124_2396839146688320089_n
278115404_314232310815662_2364931756777319448_n
278122581_4748470195264168_9030185850019314907_n
278125067_506386171070995_8117851385057398837_n
278130709_1458450831260203_2445696563101178706_n
278142219_480315620442878_4780352938973409188_n
278155642_683080896282853_7832233223441922325_n
278163056_5444439208923843_5614643614656879788_n
278224533_1154566941755228_6855918267541947969_n
278228909_322466526650022_308597791377067864_n
278232294_708941890258869_6787763691096402695_n
278248318_1074123913446419_8152374068544422604_n
278282474_293610952927246_5315533149092809180_n
278315441_4978675285501050_7100085749161481954_n
278359139_396957552433105_262907828042974487_n
278369417_581026529552886_5641584775238900264_n
278388964_1756290087910202_6718112319747405_n
01/20 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 51 iš 217
Sukurta naudojant Rush Tide.