piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Pirmokėliai ir meškiukai

Devintojo dešimtmečio viduryje Jungtinių Valstijų švietimo departamentas parengė ataskaitą „Tampant skaitytojų tauta“, kurios poreikį lėmė susirūpinimą keliantys pasiekimai mokyklose. Joje pažymima, kad ugdant sėkmingam skaitymui būtinas žinias, pati svarbiausia veikla – garsinis skaitymas. Šis būdas anksti pažadina susidomėjimą knygomis ir skaitymu. Vaikams tai mažų mažiausiai yra pirmas susitikimas su literatūra kaip meno forma.

Todėl jau ne pirmą kartą Pivašiūnų bibliotekoje rengiami pradinių klasių mokinių garsiniai knygų ar atskirų kūrinių skaitymai. Šį kartą į biblioteką rinkosi pirmokai su savo mokytoja Lina Leškevičiene. Minėdami Vytės Nemunėlio (Bernardo Brazdžionio) jubiliejinį gimtadienį vaikai skaitė jo įžymųjį kūrinį – „Meškiuką Rudnosiuką“.Ne tik skaitė – ir pasakojo, ir piešė... Vaikų piešinių paroda bibliotekoje veiks iki vasario 22 d.

Labai smagu, kad vaikai noriai lankosi bibliotekoje, juos domina įvairios knygelės, nes tik taip jie turtina savo žodyną, plečia akiratį, geriau pažįsta juos supantį pasaulį.

Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos

Pivašiūnų filialo vyresn. bibliotekininkė

Marytė Burneikienė

IMG-9301
IMG-9302
IMG-9303
IMG-9311
IMG-9312
IMG-9314
1/6 
start stop bwd fwd

 

Mokiniai mokėsi programuoti kartu su Robiu ir išbandė 3D spausdintuvą

 

„Edbotrobotas yra skirtas padėti išmokti programavimo įgūdžių linksmu ir interaktyviu būdu. Naudodami robotuką mokiniai susipažįsta su robotikos pagrindais, robotų judėjimo principu programuojant ir robotikos mokymo technika. Mokiniams patinka programuoti ir stebėti kaip sekasi robotukui atlikti jų sukurtas programas. 8-IIIg klasės mokiniai noriai dirbo su robotu. Atlikdamas jų sukurtas programas robotas sveikinosi, šoko ir sportavo atlikdamas gana sudėtingus judesius. Aštuntokų programą įvykdant robotui teko atsistotiant galvos. III g klasės galėjo palyginti programavimą C++ kalba ir programavimą Scratch blokeliais. Vasario 16 dienos proga mokiniai išmokė robotuką mojuoti vėliavėle ir džiaugėsi, kad pavyko susidraugauti su robotuku Robiu.

Šis robotukas gautas iš Kokybės krepšelio lėšų, iš šių lėšų gautas ir 3D spausdintuvas. Mokiniams buvo smalsu kaip veikia šis spausdintuvas. Pasiaiškinę veikimo principą su mokiniais išbandėme spausdintuvą. Atspausdinome keletą nesudėtingų figūrėlių. Kol robotas spausdino, aiškinomės ką galima spausdinti. Apžiūrėjome jau paruoštus projektus ir aptarėme, ką galėtume ir norėtume atspausdinti. Manau ateityje pavyks įgyvendinti sugalvotus projektus.

IT mokytoja metodininkė Jonė Poliakienė

Trumpas filmukas čia

 

MOKOnomikos“ pamoka

 

2022 m. vasario 4 d. Pivašiūnų gimnazijos mokiniai dalyvavo didžiausioje nuotolinėje pamokoje „MOKOnomika“, kurią inicijavo "Swedbank" Lietuvoje Finansų institutas. Atradėjų komanda (1-4 klasės) mokėsi gestų kalbos, pasigamino prijuostę iš senų džinsų, mokėsi skaičiuoti šeimos biudžetą, dalyvavo karatė treniruotėje. Kūrėjų komanda (5-8 klasės) mokėsi išlikti saugūs virtualioje erdvėje, susipažino su klimato kaitos grėsmėmis, žaidė PROTOTO ir mokėsi medituoti su tylos mokytoju Ugniumi Leimontu, nusikėlė į senovės Lietuvą ir analizavo globalizacijos įtaką pasauliui. Ekspertai (I-IV gimnazijos klasės) su prof. Rimvydu Laužiku aiškinosi, kaip istoriją „padaryti“ įdomesnę, prieinamesnę, populiarinti pasaulyje, iš dr. Dominykos Dapkutės sužinojo apie personalizuotą vėžio gydymą, mokėsi finansinių burbulų anatomijos.

„Mokonomikos“ pamoka prisidėjo prie UNICEF ir UNESCO rengiamos „Didžiausios pamokos pasaulyje“, kurios tikslas yra kurti inovatyvias švietimo priemones įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus.

Pivašiūnų gimnazijos mokytojai

1 (1)
4
6
7
8
9
10
12
13
14
15
16
17
18
19
2 (1)
20
01/17 
start stop bwd fwd

 

Projektinis mokymas (is) prancūzų kalbos pamokose -

„Les traditions de noël en France et en Lituanie“ -

„Kalėdų tradicijos Prancūzijoje ir Lietuvoje“

Projektinis mokymas – vis didesnį populiarumą įgaunantis aktyvaus mokymo(si) metodas. Šis metodas leidžia mokiniams patobulinti svarbiausių gebėjimų rinkinį: bendradarbiavimą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimą, skaitmeninį raštingumą, kūrybiškumą. Mokinių įtraukimas į projektą, apimantį ilgesnį laikotarpį besitęsiančių kalbos mokymosi užduočių ciklą, kurio metu jie prasmingai naudoja kalbą ir sukuria mokymosi produktą, kelia mokinių motyvaciją ir leidžia pasiekti puikių rezultatų.

Projektinio darbo uždaviniai – savarankiškai tyrinėti, analizuoti, lyginti Prancūzijos ir Lietuvos Kalėdų tradicijas prancūzų- lietuvių kalbomis, įsivertinti/reflektuoti, sukurti bei pristatyti savo veiklos rezultatus. Buvo siekiama sudaryti mokiniui galimybes tobulinti turimus planavimo, viešojo kalbėjimo, mokėjimo mokytis, bendradarbiavimo ir kt. kompetencijas bei įgyta patirtimi pasidalinti su 6 klasės mokiniais.

Projektinio darbo rengimo metu 6 klasės mokiniai pasirinkta tema rinko ir sistemino medžiagą, analizavo šaltinius ir planingai įgyvendino savo sumanymus pasinaudojant informacinėmis technologijomis ir programomis ( Word, PowerPoint, ibis Paint X ir kt.), ruošėsi projekto pristatymui, sistemingai konsultavosi su mokytoja.Didelis dėmesys buvo skirtas įvairių technologinių sprendimų integracijai į kalbos mokymo(si) ir bendradarbiavimo (paruošti jam, teikti paramą / pagalbą rengimo metu ir jį vertinti) procesą.

Prancūzų kalbos vyr. mokytoja A. Kazlauskaitė- Vainickienė

1
1.1
2
3
4
5
6
7
1/8 
start stop bwd fwd

 

Sveikiname Kotryną Stackevičiūtę!

Už dalyvavimą nacionaliniame piešinių konkurse „Mes užaugome laisvi“, skirto laisvės gynėjų dienai, tikslas – padėti jaunajai kartai suvokti Laisvės vertę.

Konkursu siekiama paskatinti mokinius pažinti ir pasirinkta menine raiška atspindėti praeities ir dabarties sąsajas, puoselėti Tėvynės meilės, atsakomybės už savo tautą ir valstybę, tautinės savigarbos jausmą, kuriant tapybines, grafines, mišrios technikos kompozicijas, ieškoti apgintos laisvės įprasminimo.

Mokytojai Rima ir Raimundas Jomantai

ddpppp

 

Džiugios akimirkos senolių namuose

Toliau tęsiasi programos- projekto ,,Klounai kelyje“ susitikimai su Pivašiūnų seniūnijos senoliais. Taigi džiaugsmingas ir nuotaikingas akimirkas vėl dovanojo klounės Žiedūnė ir Bela, kurias lydėjo Pivašiūnų gimnazijos maltiečiai. Aplankėme ir toliau nuotaikingai dovanojome bendrystės valandėles močiutėms, kurios dalinosi savo jaunystės prisiminimais ir gyvenimo išbandymų įvykiais. Susižavėjo klounės Marytės dainomis, kurias jaunystėje, o ir dabar ligos patale dainavo močiutė. Kiekvienas susitikimas- tai dovana, o ypač, kai esi vienišas, kai jau esi prikaustytas ligos patale. ,,Iki pasimatymo“- atsisveikino klounės, palikdamos gražiausius linkėjimus ir dovanėles.

Jaunųjų maltiečių informacija

20220127_112127
20220127_112903 (1)
20220127_113531
20220127_120857
20220127_122536
270015997_671655780514982_3961716786806398054_n
1/6 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 56 iš 216
Sukurta naudojant Rush Tide.