piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Laureato diplomas III vieta konkurse ,,Tautiniai gaidų raštai“

Sveikinu Dovilę Bakšytę antros kanklių klasės, Pivašiūnų muzikos skyriaus mokinę, sėkmingai dalyvavusią I-ajame virtualiame Respublikiniame tautinių instrumentų solistų konkurse „Tautiniai gaidų raštai“, Kauno 1-oje muzikos mokykloje, kurioje skambėjo liaudies muzika ir lietuvių kompozitorių kūriniai. Džiaugiuosi Dovilės laimėta - Laureato diplomo III vieta, mokinei akompanavo mokytoja Joana Laugalienė. Linkiu D. Bakšytei didžiausios sėkmės sekančiuose konkursuose.

Kanklių mokytoja metodininkė Laimutė Aleksiupienė

20210531_202604
20210601_201108
20210531_202604
20210601_201108
1/2 
start stop bwd fwd

 

Birželio 1-oji – Tarptautinė vaikų gynimo diena

Šią dieną Pivašiūnų gimnazijos 2 klasės mokiniai paminėjo neįprastai. Mažieji atėjo pasipuošę. Juos kiemelyje pasitiko šokių vadovė Živilė Patinskaitė ir Mikalavo bendruomenės namų bibliotekininkė Renata Stanevičienė. Vaikai smagiai praleido laiką – šoko, piešė. Mokinukų veidukuose visą dieną spindėjo šypsenos. Už įspūdingą šokį ir gražius piešinėlius, kurie papuošė kiemą, jie buvo pavaišinti saldainiukais.

Pradinių klasių mokytoja metodininkė Daiva Ambrasienė

Trumpas filmukas 2 klasės mokinių šokis 

193531891_3968847996504035_1583421431365877685_n
194392969_981670669038209_2200111741225292545_n
193531891_3968847996504035_1583421431365877685_n
194392969_981670669038209_2200111741225292545_n
1/2 
start stop bwd fwd

 

Akcija „ Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“

Nuotolinio mokymosi, susitikimų apribojimo, izoliacijos metu vaikams reikia bendravimo ir draugų, dažnai vienu iš geriausių draugų tampa koks nors gyvūnas. O ir patys vaikai dažniausiai nori augintinio, jo prašo, nes tikisi, kad su juo bus linksmiau ir maloniau leisti laiką. Vaikai, laikantys naminius gyvūnėlius, lengviau bendrauja, greičiau susiranda draugų, labiau pasitiki savimi, pasižymi geresne psichologine savijauta, jaučiasi mažiau vieniši, be to, gyvūnas padeda jiems įveikti patiriamą įtampą ir stresą, geriau miega. Naminis gyvūnėlis vaikui suteikia teigiamų emocijų, padeda atsipalaiduoti, skatina pareigingumo, atsakomybės už kitą, empatijos jausmą. Augintiniai duoda naudos fizinei bei emocinei sveikatai. Šuo priverčia pajudėti, net kai to labai nesinori, o glostydami katiną atsipalaiduojame, stebėdami žuvytes akvariume pailsime, pamedituojame.

Gegužės mėnesį 5 klasės ir pailgintos dienos grupės mokiniai vykdė akciją „Mąstau. Darau. Esu atsakingas augintinio šeimininkas“. Užsiėmimų metu mokiniai susipažino su naminiais augintiniais, jų rūšimis, pasirinkimu ir priežiūra, populiariausiais ir keisčiausiais namuose laikomais gyvūnais bei jų poreikiais, kalbėjo ir diskutavo apie šeimininkų atsakomybę, žmogaus ir gyvūnų higieną, teises, žiūrėjo mokomuosius filmus apie saugų, tinkamą ir netinkamą elgesį šalia gyvūno, mokėsi kaip išvengti pavojaus ir analizavo gyvūnų kūno kalbą. Mokiniai skaitė informacinius tekstus ir rinkosi papildomo skaitymo knygeles iš bibliotekos gyvūnėlių siužetu. Buvo puiki proga sužinoti daugiau informacijos apie profesijas susijusias su gyvūnais. Mokiniai ieškojo, rinko ir sistemino informaciją, ruošė plakatus bei pristatė draugams. Vaikams labai patiko spręsti ir daryti į užsiėmus integruotas matematikos, anglų kalbos, IT, dailės užduotis. Jie pasakojo apie savo augintinius: katinus, šunis, triušius, papūgėles, gyvalazdes, vėžliukus ir kt., demonstravo užfiksuotas akimirkas ir jomis dalijosi su draugais.

Augintinio auginimas gali būti labai smagi ir daug pasitenkinimo teikianti veikla, tačiau kasmet daug vaikų vis dar būna sukandžiojami, o patys gyvūnai išmetami į gatves, atiduodami į prieglaudas, kenčia nuo nepriežiūros ir dėmesio trūkumo. Tikėtina, kad nelaimingų istorijų būtų gerokai mažiau, jei mokytume vaikus ir jaunimą atsakomybės už augintinį. Vaikai turi suprasti, kad augintinio laikymas reikalauja finansinių išlaidų, papildomų laiko sąnaudų žaidimams, pasivaikščiojimams, dėmesio ir nepamiršti daiktų apgadinimo problemos. Tad prieš pasiryžtant įsigyti augintinį, šį sprendimą reikia gerai apsvarstyti.

5 klasės, pailgintos dienos grupės auklėtoja ir karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė - Vainickienė

1
2.2
3
4
4.4
5
6
7
8
8.8
9
9.9
10
10.1
11
11.1
12
12.1
13
13.1
14
15
16
17
18
19
19.1
20
21
22
23
24
01/32 
start stop bwd fwd

 

Tarptautinė dingusių vaikų diena

Gegužės 25 d. pasaulis mini Tarptautinę dingusių vaikų dieną. Šią dieną Pivašiūnų gimnazijos 3 klasėje lankėsi Alytaus apskrities policijos pareigūnės. Policijos pareigūnės priminė apie tai, kad nuo dingimo niekas nėra apsaugotas, kaip elgtis pasiklydus, kur galima kreiptis pagalbos. Vaikai spalvino ir kabino popierines gerves.

Popierinės gervės simbolizuoja laukimą ir viltį, primena, kad mes neužmiršome dingusių vaikų ir laukiame jų grįžtančių.

20210525_152336
20210525_152420
20210525_152459
20210525_152727
1/4 
start stop bwd fwd

 

 

Paskutinis skambutis

Šią naktį mintimis pabėgau nuo savęs,
Pabėgau nuo daiktų, šaltų ir įkyrių,
Žinojau, kad kažką turėsiu parsivest,
Jaučiau, kad reikia rast kažką, ko neturiu.
O paryčiu švaria kaip sąžinė gatve
Parsivedžiau pavargusį save.
Ir žemė ėmė suktis, ir vėl išaušo rytas –
Tik rytas ir aš pats buvau jau kitas…
                               Just. Marcinkevičius

Gegužės 21d. Pivašiūnų gimnazijos 63-iosios laidos abiturientams paskutinį kartą nuaidėjo mokyklinis skambutis, paskelbdamas nueito kelio pabaigą ir naujojo pradžią, priversdamas susimąstyti apie tai, kas nuveikta, išmokta, pasiekta.

Dėl pandemijos Lietuvoje, ši šventė buvo kitokia. Skambant mokykliniam varpeliui, lydimi pirmokėlės, IV gimnazijos klasės mokiniai buvo pakviesti į paskutiniąją pamoką, kurią vedė klasės auklėtojas Danius Gintalas. Po šios pamokos, sveikinimo žodžius abiturientams tarė gimnazijos direktorius Pranas Jauneika, pirmoji mokytoja Lina Leškevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vilija Bareikienė. III gimnazijos klasės bei šokių būrelio mokinių bei jų mokytojos Živilės Patinskaitės parengti virtualūs sveikinimai, priminė dvyliktokams jų mokyklinio gyvenimo akimirkas.

Paskutinio skambučio šventė praėjo. Liko geri ir gražūs prisiminimai, kurie dar ilgai lydės išeinančius į gyvenimą abiturientus. Sėkmės jiems!

 Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vilija Bareikienė

1
189613094_2819590734969742_7849172915061114508_n
190440663_513422910093102_2593589635365677688_n
190739754_942270733205140_8021143773235546876_n
1/4 
start stop bwd fwd

 

Edukaciniai užsiėmimai „Vaiko asmens higienos ugdymas“

Švara – tai sveikatos dalis, o higienos įgūdžių laikymasis – gyvenimo būdas formuojamas nuo ankstyvos vaikystės. Asmens higienos įgūdžių ugdymas yra itin aktualus klausimas šiuolaikiniame pandemijos laikmetyje. Asmens higiena ir jos formavimas nuo pat vaikystės yra neatskiriama kiekvienos šeimos ir mokyklos veiklos dalis. Tai planingas ir nuoseklus procesas, nes asmens higienos įgūdžių susiformavimas vaikystėje dažnu atveju išlieka visam gyvenimui ir sumažina riziką susirgti įvairiomis užkrečiamomis ligomis.

Todėl mokytojos A. Kazlauskaitė-Vainickienė ir R. Zajančkauskienė organizavo 1, 4 ir 5 klasių mokiniams edukacinius užsiėmimus „Vaiko asmens higienos ugdymas“, kurių tikslas buvo suteikti žinių apie kūno priežiūrą ir mokyti juo rūpintis, ugdant sveikos gyvensenos principus. Mokymus pradėjo Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė D. Rimašauskienė, kuri pravedė aktyvius sportinius užsiėmimus ir akcentavo apie rankų plovimo svarbą. Užsiėmimų metu mokiniai žiūrėjo mokomuosius filmus, skaitė tekstus apie asmens higieną ir kūno priežiūrą, pakartojo higienos taisykles ir jų laikymosi svarbą, susipažino su dantų, kūno, veido, rankų, kojų, plaukų, drabužių priežiūra, mokėsi piešti higienos priemones, fotografavo kaip pritaiko išmoktas žinias kasdieniniame gyvenime. Demonstruojant piešinius ir nuotraukas vyko aktyvi diskusija plaukų, odos, burnos, rankų, drabužių, sportinės aprangos bei avalynės švaros klausimais. „Messenger“ sukurtose grupėse patalpintos metodinės rekomendacijos ,, Asmens higiena - kodėl ji tokia svarbi?”.

Kasdien lankydamas mokyklą, savo šeimoje, artimųjų rate, augantis vaikas turi įgyti žinių apie asmens higieną ir jos poreikį. Reikalinga ne tik įgyti žinių, bet ir išmokti saugoti sveikatą, suprasti sveikatą silpninančius veiksnius, suvokti, kaip teisingai elgtis. Vaikas nuo mažumės turi mokytis ir norėti būti švarus, laikytis asmens higienos reikalavimų, būti atsakingas už savo drabužių švarą ir tvarką. Šis darbas turėtų vykti bendradarbiaujant mokiniams, tėvams ir mokytojams.

Mūsų pareiga rasti būdų įtikinti vaiką, kad reikia laikytis asmens ir kūno higienos, nes taip pamažu ugdomas vaiko supratimas, kad būti gražiam, pirmiausia reiškia būti švariam, tvarkingam, sveikam.

5 klasės ir pailgintos dienos grupės auklėtoja A. Kazlauskaitė – Vainickienė

1
1.1
2
3
4
4.4
5
5.5
6
6.6
7
8
9
10
11
01/15 
start stop bwd fwd

 
<< Pradžia < Ankstesnis 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Sekantis > Pabaiga >>

Puslapis 75 iš 216
Sukurta naudojant Rush Tide.