piv logo


Adresas: Mokyklos g. 3,
Alytaus r., Pivašiūnų k.,
Pivašiūnų sen.
LT-64482 LIETUVA

Įstaigos kodas: 190245865
Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332
Fax,: (8 315) 29 303
El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com
Patyčių dėžutė

patyciu dezute logo

Pamokų laikas
1. 8.30 9.15
2. 9.25 10.10
3. 10.20 11.05
4. 11.25 12.10
5. 12.25 13.10
6. 13.20 14.05
7. 14.15 15.00
8. 15.10 15.55
Sveikatiada

Sveikatiada logo PNG

face

zzz

25sveika mokykla logo 

AM logo geltonas

kk

Visuotinė iniciatyva „Šok į tėvų klumpes“

Š. m. birželio 10 d. Pivašiūnų gimnazijos mokiniai dalyvavo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro organizuojamoje visuotinėje iniciatyvoje „Šok į tėvų klumpes“. Gimnazijos mokiniai su mokytojais aplankė įmones, įstaigas, organizacijas ir „pasimatavo“ norimą profesiją, pabendravo su profesijų atstovais ir tokiu būdu geriau pažino save ir darbo pasaulį.

1 klasė aplankė gimnazijos katilinę, dirbtuves ir išgirdo, pamatė, pačiupinėjo, susipažino su kiemsargio bei ūkio darbininko profesija;

2, 3 ir 8 klasės - Pivašiūnų filialo Alytaus rajono viešąją biblioteką – bibliotekininko;

4 klasė - automobilių remonto dirbtuves – automechaniko;

5 klasė - mobilųjį paštą - mobiliojo paštininko;

6 klasė - Alytaus profesinio rengimo centrą - elektriko, apdailininko, ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo, metalo apdirbimo staklių operatoriaus, konditerio, suvirintojo, padavėjo ir barmeno, elektroniko, vizualinės reklamos gamintojo, kompiuterių tinklų derintojo;

7 klasė - Alytaus rajono pirminės sveikatos priežiūros centro mobiliąją ambulatoriją - slaugytojo ir sveikatos priežiūros specialisto;

I-III gimnazijos klasės - Alytaus r. savivaldybės Pivašiūnų globos namus - socialinio darbuotojo ir socialinio darbuotojo padėjėjo.

Specialistai pademonstravo šiuolaikines ir modernias darbo priemones, papasakojo apie darbo specifiką, reikalingas asmenines ir profesines savybes, atsakė į visus mokinių klausimus.

Vertinant mokinių karjeros kompetencijų ugdymo mokykloje svarbą, šiandien ypač akcentuojamas mokinių profesinis veiklinimas. Vien mokymosi ar žinojimo apie karjeros galimybes nepakanka, itin svarbu norimos profesijos išmėginimas tikrose darbo aplinkose.Gyvas realios darbo aplinkos pažinimas vaidina labai svarbų vaidmenį mokiniams renkantis profesiją ar būsimą karjeros sritį.

Karjeros planavimo mokytoja A. Kazlauskaitė- Vainickienė

286261008_716252389614564_8205753064016818086_n
286442764_737861824021682_7925535062905041210_n
286691585_5156012087768804_8314620655007949640_n
286691585_5156012087768804_8314620655007949640_n (1)
286762630_975517369780672_1119587723183334143_n
286828227_548776076896638_320234263755410550_n
286850287_581746313527177_1505474524329905501_n
286997308_502949011576828_3462186152640299051_n
287103754_348310323919478_35134298382394595_n
287139064_337153121919469_3558660945911126838_n
287194842_421659719601625_6108351459267252632_n
287194842_421659719601625_6108351459267252632_n (1)
287268440_548056470232653_2104217868655429235_n
287291537_275960818053153_6004022373104791492_n
287316581_1355251804999365_8215023662534463769_n
01/15 
start stop bwd fwd

 
Sukurta naudojant Rush Tide.