Adresas: Mokyklos g. 3, Alytaus r., Pivašiūnų k., Pivašiūnų sen. LT-64482 LIETUVA Įstaigos kodas: 190245865 Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332 Fax,: (8 315) 29 303 El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com |
1. | 8.30 | – | 9.15 |
2. | 9.25 | – | 10.10 |
3. | 10.20 | – | 11.05 |
4. | 11.25 | – | 12.10 |
5. | 12.25 | – | 13.10 |
6. | 13.20 | – | 14.05 |
7. | 14.15 | – | 15.00 |
8. | 15.10 | – | 15.55 |
2016-03-23 Pivašiūnų gimnazijos mokiniai Olimpinės kartos ambasadorių mokymuoseOlimpinės kartos ambasadoriai – narių-įstaigų mokiniai ir pedagogai, kurie nori prisijungti prie olimpinio švietimo mokykloje organizavimo ir įgyvendinimo savo mokykloje arba jau dalyvauja veiklose, bet norėtų žengti dar vieną žingsnį olimpiniame judėjime. Olimpinės kartos ambasadorių programos pagrindinė idėja – apmokyti mokinius ir pedagogus sėkmingai bendradarbiauti tarpusavyje, į sportines ir kitas veiklas įtraukti kitus mokinius ir visą mokyklos bendruomenę, kurti projektus, išmokti juos įgyvendinti nuo idėjos, įgyvendinimo iki įvertinimo. Mokymų tikslas – stiprinti bendradarbiavimą tarp mokytojų ir mokinių, suteikiant jiems kompetencijų, reikalingų efektyviam ir kokybiškam veiklų įgyvendinimui „Olimpinės kartos“ projekto rėmuose. Kitaip tariant, parengti projekto „Olimpinė karta“ ambasadorių komandas, sudarytas iš mokinių ir mokytojų, kurie bendradarbiaudami įgyvendins kokybiškas veiklas savo mokyklose, taip prisidėdami prie mokyklos bendruomeniškumo stiprinimo. Kovo 18-22 dienomis vyko Olimpinės kartos ambasadorių mokymai Daugirdiškėse. Mokymuose dalyvavo Pivašiūnų gimnazijos III gimn. klasės mokiniai – Paulina Buzinaitė ir Ignas Sabaliauskas. Mokymo kursų metu, praktiškai taikant neformaliojo ugdymo principus, buvo siekiama nuodugniai pažinti „Olimpinės kartos“ projekto esmę ir siekius. Mokiniai susipažino su Olimpinio judėjimo idėjomis ir vertybėmis, buvo ieškoma būdų, kaip mokykloje patiriamus iššūkius spręsti pasitelkiant sportą. Sužinojome, kaip įgyvendinti savo idėjas, gerinome organizacinius įgūdžius ir tobulinome projektų valdymo kompetencijas, stiprinome bendradarbiavimą tarp mokytojų ir mokinių.
|