Adresas: Mokyklos g. 3, Alytaus r., Pivašiūnų k., Pivašiūnų sen. LT-64482 LIETUVA Įstaigos kodas: 190245865 Tel.: (8 315) 29 331, (8 315) 29 332 Fax,: (8 315) 29 303 El. paštas: pivasiunugimnazija@gmail.com |
1. | 8.30 | – | 9.15 |
2. | 9.25 | – | 10.10 |
3. | 10.20 | – | 11.05 |
4. | 11.25 | – | 12.10 |
5. | 12.25 | – | 13.10 |
6. | 13.20 | – | 14.05 |
7. | 14.15 | – | 15.00 |
8. | 15.10 | – | 15.55 |
2016-12-28 Seminaras „Streso ir nerimo kontrolė. Relaksacinės ir racionalios įtampos valdymo priemonės“Gruodžio 28 d. Pivašiūnų gimnazijos ir kaimo bendruomenės, mokinių tarybos nariai buvo pakviesti į seminarą „Streso ir nerimo kontrolė. Relaksacinės ir racionalios įtampos valdymo priemonės“, organizuojamą projekto „Olimpinė karta“ komandos narių. Seminaras yra projekto viena iš vykdomųjų veiklų. Atsižvelgiant į šių dienų spartų gyvenimo tempą, nuolat kylančius reikalavimus, dažnai pastebime, jog stresas – labai aktuali tema. Todėl renkantis seminaro temą ilgai svarstyti neteko. Nemažas skaičius žmonių, tame tarpe mokytojai ir net mokiniai, dažnai jaučiasi sutrikę, bejėgiai, nesaugūs, patiriantys stresą ir emocinę įtampą, kuri alina sveikatą, mažina psichologinį atsparumą, sekina kantrybę ir toleranciją. Todėl be galo svarbu padėti žmonėms tobulinti savo profesinę kvalifikaciją, kelti meistriškumo lygį, o dar svarbiau – rūpintis supančia aplinka, padėti gerai joje jaustis, palaikyti gerus tarpusavio santykius (pvz.: su ugdytiniais, kolegomis, draugais ir kt.), plėsti akiratį įvairiomis įmanomomis priemonėmis. Ir galų gale svarbiausia - nepatirti sunkių išgyvenimų, stresų, o kadangi tai natūraliai gali nutikti, būtina žinoti, kaip tinkamai su neigiamais dalykais kovoti, kaip juos atpažinti, valdyti ir sugebėti atgauti jėgas. Seminaro metu susirinkusieji buvo supažindinti su projekto „Olimpinė karta“ veikla, išklausė paskaitą apie streso raiškos būdus ir įgijo žinių apie streso ir nerimo kontrolę, buvo akcentuota mokytojų streso valdymo metodų svarba ugdymo proceso kokybei, vėliau seminaro dalyviai dirbo grupėse, atliko testus, išmoko racionalios ir relaksacinės įtampos valdymo pratimų.
|