IV – toji moksleivių konferencija „Išgirskite mus“
Birželio 9 dieną Pivašiūnų gimnazijos I klasės mokinės Paulina Dičkutė, Raminta Kavaliauskaitė ir Kotryna Stackevičiūtė dalyvavo Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro organizuotoje konferencijoje „Išgirskite mus“. Merginos atliko tyrimą „Ar aktyvus laisvalaikis gali pakeisti virtualų?“ ir konferencijoje pristatė darbo eigą, pateikė tyrimo rezultatus, išvadas bei rekomendacijas.
|
Knygų medį auginau...
Dar rugsėjo pradžioje Pivašiūnų gimnazijos 1 klasės mokinukai su mokytoja Lina Leškevičiene sugužėję į biblioteką susipažinti, pažadėjo, jog lankys biblioteką ,stengsis greičiau išmokti skaityti ir skaitys daug knygelių.
Atėjo ta diena, kai reikėjo tesėti duotus pažadus. Ir štai jie vėl bibliotekoje. Tik jau ne tuščiomis – kiekvienas atsinešė „išaugintą“ knygų medį, t. y., kokias knygeles perskaitė: rašė į lapelius knygų pavadinimus, suklijavo ant „kamieno“. Vešlūs išėjo medžiai, su daugybe lapelių, kai kurių net kamienų nematyti. Vaikai perskaitė tikrai nemažai ir tai džiugina, nes juk visko pradžia yra KNYGA, kurioje glūdi ir žinios, ir išmintis.
Kad vasaros atostogų metu netektų nuobodžiauti, visi pradinių klasių mokiniai, paskatinti bibliotekininkės ir savo mokytojų, pasirenka po keletą knygelių iš jiems rekomenduojamo skaityti knygų sąrašo, o kai kurie dalyvaus ir skaitymo iššūkio programoje „Vasara su knyga“.
Alytaus rajono savivaldybės viešosios bibliotekos
Pivašiūnų filialo vyresn. bibliotekininkė
Marytė Burneikienė
|
|
Psichikos sveikatos stiprinimo užsiėmimai
Gegužės 31 d. ir birželio 8 d. Pivašiūnų gimnazijos I ir III gimn. klasių mokiniams vyko psichikos sveikatos stiprinimo užsiėmimai ,,Psichologinės gerovės stiprinimas“, kuriuos vedė Vytauto Didžiojo universiteto lektorius, Minded asmeninio augimo mentorius, psichologas Laurynas Nikelis. Mokymai buvo vykdomi naudojant įvairias psichologines, projekcines, kūrybiškumo metodikas. Mokiniai tobulino komandinius įgūdžius, geriau pažino vienas kitą ir simuliacijų metu praktiškai išbandė, su kokiais iššūkiais gali susidurti komanda ir kaip tokias situacijas išspręsti.
Šie mokymai mokiniams labai patiko. Už tai esame dėkingi Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biurui bei psichologui L. Nikeliui.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vilija Bareikienė
|
Prevencinė akcija ,,Saugus elgesys vandenyje“
Pivašiūnų gimnazijos mokiniai dalyvavo prevencinėje akcijoje ,,Saugus elgesys vandenyje“, kurią vykdė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos Vilniaus priešgaisrinės gelbėjimo valdybos Alytaus priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos 2-osios komandos vyr. ugniagesiai gelbėtojai Justinas Kiūdelis, Eimutis Jonytis ir skyrininkas Valdas Klusavičius. Jie mokiniams papasakojo, kokie pavojai gali tykoti vandenyje, kada ir kuriose vietose galima saugiai maudytis. Pareigūnai paaiškino, kaip reikia naudotis gelbėjimo ratu ir plūduru, ką daryti pamačius skęstantį žmogų ir kaip išsigelbėti pačiam. Mokė suteikti pirmąją pagalbą skęstančiajam bei demonstravo, kaip taisyklingai atlikti dirbtinį kvėpavimą. Taip pat parodė atsineštą povandeninę kvėpavimo aparatūrą, paaiškino, iš ko ji susideda, pateikė daug praktinių patarimų, atsakė į mokinių klausimus.
Pavaduotoja ugdymui Vilija Bareikienė
|
Edukacinė išvyka į Klaipėdą
Ankstyvą birželio 3 dienos rytą Pivašiūnų gimnazijos 5-8 klasių ir I bei III gimnazijos klasių mokiniai išsiruošė į tolimą kelionę iki Klaipėdos. Nors diena buvo labai ilga (nuo 7.00 iki 00.30), bet kupina nuostabių įspūdžių.
Ūkanotas dangus nesutrukdė mėgautis vaizdais plaukiant keltu, išdykauti Baltijos pakrantėje, rinkti kriaukleles ir ieškoti gintarėlių... Kai kuriems vaikams tai buvo pirmoji patirtis.
Klaipėdos Jūrų muziejaus edukatoriai mokiniams suteikė galimybę susipažinti su jūros gyvūnais, apsilankyti tikruose laivuose, prisiliesti prie žvejo buities. Pasiskirstę į dvi grupes mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose „Vandens gyvenimo linija“ ir „2050 Baltijos. Distopija ar realybė?“. Šiais mokymais siekiama padėti ugdyti mokinių aplinkosauginį sąmoningumą ir tvarų vartojimą. Edukacijų metu buvo nagrinėjama, kaip žmonės yra susiję su taršos priežastimis ir pasekmėmis, aptartos įvairios taršos formos, ieškoma tvarių sprendimų keisti kasdienius įpročius. Po užsiėmimų abejingų nepaliko muziejaus ekspozicijos: Jūrų gamta, Akvariumas, Laivybos istorija.
Vėliau, grįžę iš Smiltynės į žemyninę dalį, mokiniai daug sužinojo, vaikščiodami Klaipėdos senamiesčio gatvėmis. Pažintinę ekskursiją pradėjome prie pasukamojo tiltelio, pastatyto 1855 metais. Tilto pasukimo mechanizmas yra rankinis. Du žmonės pasuka tiltą taip, kad po juo esančia perkasa būtų galima įplaukti į buvusią Klaipėdos pilies fosą. Mokytoja Aušrinė Kazlauskaitė – Vainickienė papasakojo legendą apie Juodąjį vaiduoklį, gąsdinusį pilies sargybinį Hansą. Vėliau stabtelėjome ir prie Anikės skulptūros, esančios Klaipėdos miesto širdyje – Teatro aikštėje. Ekskursiją tęsėme, eidami link Klaipėdos miesto simbolio – laivo „Meridianas“. Tai medinis burinis laivas, tik vienas išlikęs beveik iš 100 medinių burlaivių.
Saulei leidžiantis, daug sužinoję, pavargę, bet laimingi, dainuodami grįžome namo. Mokiniai vis dar šurmuliuoja ir šypsosi, dalindamiesi kelionės įspūdžiais, o mokytojai jau planuoja ateities išvykas.
|
Pivašiūnų gimnazijos mokiniai lankėsi STEAM laboratorijose
Birželio 6 d. Pivašiūnų gimnazijos mokiniai lankėsi Alytaus kolegijoje dviejose STEAM laboratorijose.
Biologijos laboratorijoje mokiniai atliko praktikos darbą, kurio metu išsiaiškino, kaip skirtingos medžiagos praeina pro pusiau laidžią membraną ir kaip yra šalinamos nereikalingos medžiagos iš mūsų organizmo. Darbas išties buvo nelengvas reikalaujantis daug atidumo, bet mokiniai įdėję daug pastangų su juo susidorojo.
Robotikos ir IT laboratorijoje mokiniams buvo parodytas trumpas filmukas apie robotų naudojimą bei supažindinta su kitais čia esančiais robotais. Pasiskirstę po du, mokiniai savo veiklas pradėjo nuo robotų konstravimo, po to kūrė jiems programas. Iš pradžių jų robotai privalėjo įveikti paprastą labirintą važiuodami tiesiai ir pasisukdami į šoną. Paskui jų laukė sudėtingesnė užduotis – įvažiuoti į labirintą ir apsisukus iš jo išvažiuoti, o trečioje užduotyje mokiniai turėjo parašyti programą, kad robotas sustotų reikiamoje vietoje, signalizuotų, mirksėtų akytėmis ir sėkmingai įveiktų dar sudėtingesnį labirintą.
Šie užsiėmimai – tai įdomios netradicinės pamokos, kuriuos paremtos aktyviu mokymųsi žaidžiant, konstruojant, programuojant ir eksperimentuojant bei bendradarbiaujant. Užsiėmimų metu ugdomos šios bendrosios kompetencijos: mokymasis, kūrybiškumas, pažinimas, komunikavimas, iniciatyvumas, kultūrinis sąmoningumas.
Biologijos mokytoja V.Remeškevičiūtė. IT mokytoja Jonė Poliakienė
|
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Sekantis > Pabaiga >>
|
Puslapis 45 iš 217 |